~ Jag placerade dig i drömmen som jag borde ha glömt.


hallå där!
Har inte hunnit uppdatera under dagen pga olika orsaker.
Befann mig uppe i Stenstalidshallen vid tio imorse och dömde tre matcher för flickor-99. Riktigt skoj!
Gårdagen var helt otroligt rolig.
Det blev massa mys med flickorna hemma hos Johanna där det blev tacos och lite filmtittande.
Vi kikade på I rymden finns inga känslor, Predators & King Arthur.
Riktigt bra filmer.
Och så blev det massor med bilder med kameran, de kommer upp senare!
Nu ska jag bänka mig i soffan och kolla på matchen mellan Sverige & Slovakien på tv.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0