~ Jag somnade ifrån er..


hello!
mycket ledsen för att jag inte uppdatera igår som jag sa.. men jag somnade faktist i soffan tills pappa väckte mig runt halv ett då jag gick och borsta tänderna och la mig på direkten!
men kan förklara lite kort om dagen igår:
hemkunskap - gjorde smooties, mums!
so - jag somnade, haha, typiskt mig.
tyska - spelade spel med kajsa & pöjkerna.
musik - spelade lite gitarr och somnade på en hård soffa av att johanna peta mig i magen med en trummpinne! HAHA!
efter skolan blev det ner till stan och bowla med Kajsa, Johanna, Linnéa & Emelie. jag vann!
efter det drog vi till charlies och käka pizza och flumma loss så alla glodde.
och kom hem runt halv sju ungefär?
dagen idag kommer tillbringas hemma och ikväll blir det kanske att dra till johanna och ha filmkväll, vet inte säkert än.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0