~ Ny design på G!


hallå!
dagen har varit ganska seg.. gick upp strax efter ett och sedan dess har jag bara legat framför tvn och kollat på film, bl.a älskade New moon. Skulle igentligen med pappa upp  till stenstalidshallen för att kolla på herrmatchen, men icke. Har haft en grov hosta sedan i förmiddags, så det blev till att stanna hemma.
Nu däremot hade jag tänkt att fixa lite med nya designen, vet inte hur länge jag kommer ha den, men när våren är här och solen lyser mer ska jag ta lite nya foton och därav blir det en ny design. Så vi får se när våren kikar in.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0