~ 21:39

hejhej!
sitter här helt nyduschad och blöt i håret, en aning mysigt.
dagen idag började väl inte helt okej. Hade orientering, hur kom det sig att jag hade alla kontroller som inte fanns? Knepigt!
Efter skolan började det åska, blixtra och regna. Mysigt! Satt ute på trappen och bara njöt, har alltid gillat regn.
Var även på konfa möte inför Rom, har en jättebra grupp, och känner på mig att det kommer bli i toppen vecka i Italien.
Nu ska jag plugga lite inför provet imorgon och sedan krypa ner i sängen.
puss & godnatt.

weheartit

vill kunna sväva fritt, om så bara för en stund.
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0