~ The best damn thing.

Hejhej!
Sitter just nu och laddar ner lite musik (oops!) och har lite kvällsmys med filt och ska strax ta mig en kopp te!
Eftermiddagen tillbringades i kyrkan med massa mysigt folk och vi fotograferades och så blev det övning inför på söndag. Blir nog ganska bra.
Imorgon är det fredag, igen.
Härligt, men tiden går så fort, jag vet inte ens vad jag har gjort under veckan?
Iallafall, det är lite mer än en månad kvar till sommarlov, vem längtar inte?
puss

blått ljus på toan? där var kåpan på och rubbet, precis innan fotograferingen! obs, mobilbilder!

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0