~ Jag bara skriver massa skit, jag bara skriver om mitt liv.

hej godingar!
dagen idag har varit helt okej. som nästsista lektion fick vi sitta och lyssna på en tjej från Göteborg som pratade om gymnasievalet och som visade lite filmer. Synd att jag alltid är så trött på eftermiddagarna, tror jag såg ungefär hälften av filmerna när jag åtminståne kunde hålla ögonen öppna.
imorgon har vi kort dag som tur är, vet inte riktigt vad som händer då, men de blir sen träning och även uttagning inför matchen till helgen. taggad tjej!
puss och hej, leverpastej!

cambilder..


helseriös tjej också, tjoho!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0