~ När faller du i gråt?

hello my little darlings!
ledsen för denna dåliga uppdatering, men har väldigt mycket just nu. Mycket i skolan, mycket på fritiden, mycket problem osvosvosv.
min kära kusin sov hos mig från igår tills idag, så hade spenderat dagarna med henne och kvällen spenderades iallafall med trevliga människor på Christina teatern där vi kikade på massa spelningar. Blev kär i bandet Heading back home, underbara.
blev iallafall en grym kväll.
nu ska jag nog gå och lägga mig, är lite lagom trött.
puss & godnatt.

ledsen för fula mobilbilder men de får duga..






Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

JAG ÄR KÄR!

BEYOND THE LIGHT, tre snygga killar och grym musik!

Dagen var fan som julafton eller nått :D

Vi får göra om detta! :DDDD <3

2011-11-13 @ 22:12:39
URL: http://cheratograd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0