~ I see the truth in your lies.

hejsan svejsan!
hemskt ledsen för denna dåliga uppdatering, men ska skärpa mig nu!
har haft massa problem men det börjar lösa sig. Har en hel del att få ur mig så det kommer ett till inlägg efter detta.
ska ta tag i bloggningen igen nu och göra det dagligen så det blir lite uppdatering, ser att jag tappat alltför många läsare så får börja om från början nu. så det skulle absolut inte skada om ni spred min blogg litegrann? ha-ha.
idag är det iallafall fredag, äntligen. hela förmiddagen spenderades på Brogårn där vi fick lite information om de olika programmen osv, hade sedan lunch och hade även glömt idrottskläder så satt i rasthallen hela den lektionen.. Och som sista lektion hade vi luciaövning.
Nu däremot ska jag strax byta om och packa inför kvällen då det bär av mot Karlstad för första matchen under Hellton cup som är nu i helgen.
Ha en fortsatt fin dag godingar!

dagens:


Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Pannishannis

Sötiga Såfia :dd

2011-11-25 @ 17:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0