~ Du samlar drömmar i fickan.

hejsan svejsan!
Humöret är på topp. La mig runt halv tre igår natt och sov ut idag och blev väckt runt tolv/ett men gick inte upp försen vid halv tre ungefär. Har annars inte gjort ett dugg idag, suttit framför tvn för det mesta.
Pluggat inför matte provet imorgon har jag också gjort och ska snart fortsätta med det!
Imorgon är det måndag igen, ny jobbig vecka framför mig. Men får se det posetivt att träffa alla goa vänner som jag inte träffat på hela helgen.
ha en fortsatt fin kväll, puss.

här kommer lite bilder från när laget åt middag på Charlies för någon vecka sen, glömde givetvis kameran hemma. Men det gjorde inte Sally så lånade dessa bilder från henne. Hennes blogg hittar ni även HÄR.


Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0