~ I look into the mirror on the wall.

Hoppsan, här var det längesen det uppdaterades!
Jobbet har tagit upp all tid under veckan så har knappt hunnit med bloggen alls som ni ser. Saknar alla mina goa små busungar helt otroligt mycket! Har även lovat att komma dit och hälsa på igen innan jul vilket verkligen glädjer mig att det inte är långt dit.
Lördagskvällen tillbringades hos Johanna med goa tjejor, där det blev att kika på Paranormal Activity 1&2.
Ni anar nog hur lite sömn jag fick inatt!
Idag har jag bara kollat på film och sovit och imorgon blir det att städa rummet och träffa Emmy en sväng.
puss

såhär såg jag ut igårkväll! (oj, vilken bra bildkvalité på mobilen...)
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha men vadå egopix i min spegel! Hah! <3

2011-10-31 @ 20:57:43
URL: http://ninaguustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0