~ Onsdag.

weheartit

hejsan svejsan!
ledsen för dålig uppdatering, men har inte haft tid överhuvudtaget. just nu blir det bara ett snabbt inlägg för min lunchrast är strax slut och då måste jag kila tillbaka till jobbet!
tredje arbetsdagen på Kojan, och jag stormtrivs. åh, vad jag tycker om alla mina goa busungar där!
dock har dom smittat mig med en förkylning så har fruktansvärt ont i halsen just nu och har lite huvudvärk.
men det är det helt klart värt när man får vara hos dom. jobbar med mina gamla fröknar från när jag gick på dagis där så det känns bra! alla är hur gulliga som hellst mot mig. :)
får tyvärr inte publicera foton därifrån, men ni kanske får en bild på själva dagiset?
nu ska jag byta om och sedan kila tillbaka och leka med barnen.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0