~ svar på kommentar 2!



svar: när jag skrev det där hade jag och pontus bråkat någon dag tidigare och tjafsade även då.
men nu vi har löst det där till stor del. vi var inte riktigt tillsammans, men det sårade ändå väldigt mycket när det blev såhär.
har mått ganska dåligt på grund av detta de senaste dagarna därav den dåliga uppdatering, men är på bättringsvägen. och tiden tar ju sin tid när man försöker bli bra igen.
men han har ny nu, och vi har avslutat detta kapitel. Livet går vidare såklart, och man kommer över det.
har vänner omkring mig som stöttar mig och gör mig stark. vad skulle jag göra utan er? ni är bäst!

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0