~ Dåligt humör.

Ni vet dom där gångerna man försöker övertala sig själv att man mår bra. Ni vet när det känns som att man ligger på botten och sprattlar och inte kommer upp? När något trycker ner en hela tiden.
Det är jag just nu.
Försöker övertala mig själv om att det kommer bli bra, han kanske ändrar sig och blir som innan?
Eller att det alla runtom kring pratar om bara är lögner?
Jag vill så gärna tro det. Jag vill så gärna få det här att funka. Jag mår så bra när jag är med dig.
Trodde jag var stark nog att klara detta om det gick åt fel håll, men jag antar att jag hade fel.
Jag hatar att jag älskar dig.

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Skit i det där jävla kräket. Fyfan säger jag bara!

Han gör mig så sjukt illamående och jag skulle kunna göra saker som en en psykopat skulle göra xd. Nejdå, men fan han kan trycka upp en jävla rynkig kuk i röven, slänge nått gammal över sig och dra åt helvete!!!!!!



Love you sofia! <3

2011-09-29 @ 21:45:39
URL: http://cheratograd.blogg.se/
Postat av: Sofia - Vinn biljetter till Britney Spears!

på söndag avslutas tävlingen där man kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears sam thennes nya parfym, var med om du inte redan är det! :D

Ha en bra fredag :)



ps. Jag har fler tävlingar igång på bloggen!

2011-09-30 @ 17:06:15
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: isabella

vem e de texten handlar om?? e de han pontus du skrivit om tidigare???

har ni gjort slut elle?? :(

2011-10-06 @ 16:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0