~ Lägg handen på min axel säg att allting blir bra.

hej mina fina!
Efter tårar, irritationsutbrott och rop har jag äntligen skrivit klart det mesta av SO;n, orkar inte göra mer idag. Har suttit i timmar. Börjar trilla tillbaka till det gamla med SO arbetena. Vill inte dit igen.
Har förövrigt en fullspäckad vecka så blir troligen inte så värst mycket uppdatering, men ska göra mitt bästa.
Idag har jag iallafall varit på IKEA med m&p och Nina. Fick med mig en hel del fina grejer hem.
puss

gammal bild från Rhodos 2009. tror inte jag visat den förut? gud vad liten jag var!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0