~ more about me.

Borde plugga, orkar inte, men ska när jag är klar med detta. 

Utseénde
1. vilken ögonfärg har du:
 Blå.
2. hur lång är du: 179
3. vilken hårfärg har du: Blondt
4. långt eller kort hår: ganska långt
5. piercingar i ansiktet: Nej
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: den jag har funkar perfekt.
7. hur lång skulle du vilja vara: trivs bra med min längd, men skulle inte skada att vara någon centimeter kortare.
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: blondare
9. vill du ha kort eller långt hår: långt!
10. skulle du vilja ha piercingar, isf vart: naveln. 

Senaste du
11.  åt:
 en macka
12.  drack: te
13. du fick sms av och vad de stod: niclas: och du ska inte ha några eller? <3
15.  sa: "jadå, det kommer jag ihåg." till pappa
16. kramade: Johanna
17. kysste: Pontus
19. du spydde: kommer inte ihåg.
20. du skrattade: förut. 

kärlek
21. är du singel:
 ja, för tillfället.
22. när någon säger din första kärlek vad tänker du då: haha, dagis!
23. gillar du någon just nu ?: ja.
24. är detta ett seriöst förhållande?: har inget förhållande just nu.
25. vill du vara singel: både ja&nej.
26. vill du gifta dig: Ja.
27. nuvarande Pojk/Flickvänn: har ingen.
28. vad är de bästa med din kille/tjej?: haha, har ingen kille, men grabben jag gillar är underbart go!
29. vill du ha barn med honom/henne?: ingen aning.
30. hur länge har ni varit tillsammans?: är inte tillsammans.
31. någon du tycker är snygg?: hemligt tills vidare. 

vänskap
32. dom som vet mest om dig:
min familj & mina vänner.
33. den vän som du har känt längst: Johanna eller Matilda.
34. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: går inte att svara på, har flera kompisar och dom är de allra bästa!
35. någon du saknar att umgås med: Ja.
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: många, haha.
38. den du har mest minnen med: johanna, emmy, nina, kajsa, matilda.
39. bra vänner du inte träffar ofta: appe, krille, moa, fanny och massa fler.
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: ja.

övrigt
41. musik: det mesta
42. sport: handboll!
43. galen eller lugn: en blandning.
44. har du någon gång hört att du sjunger bra?: ja.
45. dricker du alkohol: nej
46. har du hört att du borde bli modell: ja, många gånger.
50. vad tänker du på just nu: att jag borde plugga + gos.

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0