~ Ösregn.

hallå mina goa!
regnet har slagit i marken konstant hela dagen. ganska mysigt, förutom när man var tvungen att gå ut då man blev genomblöt på ett par sekunder.
Väldigt skönt att vara tillbaka i skolan också, tog ikapp ganska mycket av det jag missat. Dock har jag varit panikslagen och hysterisk över att jag är blondin nog att glömma min grafiska kod & google konto så jag inte kom in på mobilen, fick till slut göra en fullständig återställning,  men det gick bra ändå!
Imorgon är det idrottsdag på Brovallen, får väl hoppas att vädret är på våran sida!
puss

weheartit
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: emy

Ställ jättegärna frågor till mig i blogresponse som finns på sidan i min blogg!

Kram

2011-09-12 @ 13:04:40
URL: http://lippyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0