~ sjuk..

hallå alla fina!
har blivit dålig uppdatering de senaste dagarna, haft ganska fullt upp.
I fredags slutade vi runt tre, gjorde mig iordning och åkte sedan med emma, nora & emma till mastis. Åt där, hur trevligt som hellst!
blev sedan hem till emma och hade singstar kväll med tjejorna, sjöng halsen av mig.
lördagen spenderades i filipstad med emmy,johanna & emelie där det blev att gå på marknaden, och även kvällen och natten spenderades med emmy&johanna @ johannas place. riktigt myspys!
dock har jag blivit sjuk nu, blev nog lite för mycket med två kvällar i rad! så har varit hemma idag med rejäl hosta, ständig huvudvärk m.m. Stannar hemma imorgon också.
puss

weheartit
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-09-05 @ 20:42:16
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0