~ Vad vet du om kärleken, förrän du förgäves hatat den?

hejsan!
grått och trist ute. mysigt inne.
ganska slapp dag idag, stått i kiosken hela dagen med emmy. skönt att få ta det lite lugnt, tänkte jag innan alla kommer precis samtidigt och ska ha olika saker så man blir helt virrig i skallen.
skolfoto blev det också under förmiddagen, såg ut som ett troll ungefär. fint!
nu ikväll blir det plugg och nu ska jag kolla på Navy CIS på tv, jag&mamma är NCIS freak och har sett nästan alla avsnitt i alla såna serier.
puss

efter regn kommer solsken och då springer kameran fram. från i eftermiddags!

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0