~ I'm yours.

hej älsklingar!
Ledsen för såhär galet dålig uppdatering men var sjuk i början av veckan och var hemma fram tills onsdagen, spenderade även några timmar med Jesper då trots att jag fortfarande var sjuk.
Torsdagen blev det skola & långdag, därpå att fika på stan med mina goda vän Nina och sedan en tripp till bygget för att umgås lite med min goding.
Hela fredagen däremot gick åt att fira min älskade mamma som fyllde hela 55år! Så det blev lite shopping i Karlstad och film mys med pizza!
Gårdagen däremot sålde vi lite bakat bröd osv nere på stan med laget och hela eftermiddagen och kvällen spenderades hos Jesper!
Och nu ska jag strax duscha och sedan åka till min favorit Jesper och vara där hela dagen.
puss


min allra bästa.
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0