~ Jag hoppas att marken du går på går sönder.

hey sweethearts!
Har inte riktigt haft tid att uppdatera. Fredagen gick åt gymnasiebesök och tråkiga lektioner. Somnade i soffan hela kvällen och hade ingen tanke åt bloggen.
Och under gårdagen var jag hemma hos pojkvännen hela dagen trots att jag var sjuk med feber och allt. Vi avslutade vårat Twilight-Marathon också. Jag lyckades även somna i hans famn i lite mer än en timme, ganska härligt det med! Och kom hem runt tolv inatt, så hade en ruskigt bra lördag med min favorit.
Imorse vaknade jag med feber och himla ont i halsen, så lever på honungste & halstabletter just nu. Typiskt att jag blir sjuk när vi har flera nationella prov denna vecka, får troligen gå till skolan imorgon ändå när vi har muntligt.
puss

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0