~ Regnig måndag.

god eftermiddag!
Himla ledsen för såhär dålig uppdatering, men har inte haft någon tid över alls.
Hela freedagen spenderades i Göteborg med massa trevligt folk! Blev att kika på flera matcher och se min älskade Niclas Ekberg. mums på honom!
Lyckades även ramla över en makedonie, blev utskrattad av en hel läktare, men det var väl också en upplevelse antar jag.
Har massvis med bilder som kommer upp någon dag under veckan.
Helgen förövrigt har firats med släkten, och det har blivit en hel del påskmat, godis och annat mumsigt.
Doddo sov här inatt också och har varit här hela helgen, så har blivit en hel del filmtittade då det regnat i princip hela dagen.
Hör av mig senare eller imorgon!
puss

vem orkar vara seriös?
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0