~ Skärtorsdag!

hejsan på er gullungar!
Haft en toppendag, bara slappa lektioner, godis i massvis, trevligt folk & en underhållande talangjakt!
Blev att gå på en musikal som sista lektion därefter fika på pappas jobb och sedan hemåt med mys framför Greys Anatomy.
Nu däremot ska jag kika lite vad jag ska ha på mig imorgon, för då bär det av mot favoritstaden Göteborg!
Ska på herrarnas OS-kval, får kika på matcher som bl.a Sverige - Brasilien. Hur spännande? ;)
Får även se min absoluta favorit, Niclas Ekberg. Så taggar morgondagen för fullt!
Och nu har jag ju dessutom påsklov, vilket känns ännu bättre.
puss


Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0