~ 18:40


hejhej!
Tisdag idag, och ingen tisdag som hellst utan fettisdag!
Blev himla glad när jag kom hem efter en lång dag i skolan och pappa bjöd på kaffe&semla. Hur gulligt som hellst!
Nu har jag precis gjort lite fys övningar, försöker även att träna min axel lite som jag pajade igår igen på träningen. Råkade göra något när jag åkte snowboard och sedan dess har det gjort ont, gått över och sedan har jag "rivit" upp det igen så det gör himla ont!
Nu däremot blir det duschen sen plugg. Har stora högar framför mig känns det som, känns bra med sportlov efter denna veckan.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0