~ Be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde.


hejhej!
var lång dag i skolan, det rullade väl på. Hade två timmars musik som sista lektion, det börjar gå bättre.
Hade en hel del plugg att ta igen som jag inte orkat med, jag somnade i soffan istället.
Börjar inse att det inte funkar såhär, läxorna samlas på hög och jag orkar inte med längre. Dags att försöka ta tag i allt för att komma ur det, måste komma ur stress cirkeln nu innan jag kollapsar.
Så nu resten av kvällen ska jag läsa, har halva boken kvar och den ska vara utläst, skrivit recension och författarporträtt om en vecka. Lagom bra Sofia...
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0