~ Happy birthday to me!

hejsan godingar!
Har inte riktigt haft tid för bloggen, när jag kom hem från Säfsen i måndags var jag helt slut och hade ont i hela kroppen. Vilket jag har fortfarande.
Åkte snowboard hela dagen och slog halvt ihjäl mig kändes det som, hela jag är ett stort blåmärke!
Och igår var det ju alla ♥ dag. Hade det bra i skolan och var på en föreläsning, och kvällen spenderades med bästa tjejorna på filmkväll. Himla trevligt, inget "forever alone" här inte!
Och idag blev jag väckt med sång, frukost på sängen och paket.
Det är ju trots allt min födelsedag!
Så har fått pengar, två nya ringar, en skinnjacka, blommor och lite annat gott&blandat.
Hade även studiedag, kunde det bli mer passande?
Nu ska jag beställa lite nya kläder och bara njuta av resten av dagen.
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag, puss!

weheartit


Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0