~ I see the truth in your lies, I see nobody by your side.


Hej mina fina.
Ber hemskt mycket om ursäkt för den kassa uppdatering de senaste dagarna, har dock inte haft tillgång till dator och har inte direkt orkat engagera mig.
Efter att ha legat sjuk i sex dagar och inte klivit utanför dörren bestämde jag mig för en tripp till skolan idag eftersom jag var feberfri. Kändes kanon att träffa alla igen, har saknat er! Och det var trots allt en himla slapp dag, lite slöjd, filmtittande och idrott sen slutade vi.
Dock var det massa tjafs på sidan om, och hjälper givetvis till när det gäller mina vänner. Men det blev riktigt knas.
Nu under kvällen blir det mys framför tvn med familjen.
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Linn

Aha okej ;/ Ja det är sant!

Jo med mig äre bra :)

Vad har du för dig då?

2012-02-03 @ 20:48:48
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0