~ Ta min hand och kom så går vi vidare.


hejsan finisar!
Har haft en toppendag i Örebro idag, blev massa shopping och fick med mig bl.a en jeansskjorta, svarta jeans, linne med broderad öppen rygg och lite smycken. Himla nöjd!
Hälsade även på en gammal släkting när vi ändå var i stan.
Imorgon skulle jag igentligen åkt till Forshaga med Emma och träffat ett par grabbar, oturligt nog har hon gått och blivit sjuk, så det blir nog bara slapp/träningsdag. Kanske drar till gymmet om jag får lust, eller kanske bara myser framför en bra film. Sportlov i vilket fall så det är lika gött båda två!
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0