~ 16:33


Finns det något annat att göra när man är sjuk än att plugga, sova, kolla på film, blogga och nätshoppa? nej.
Därav att det blir många inlägg idag. Har laddat ner lite ny fräsch musik och uppdaterat iPoden med dessa braiga låtar.
Har även bekräftat min gynmasieansökan, kändes lite jobbigt faktist. Men det blev iallafall Samhäll med Beteendevetenskap som inriktining och Handboll som individuellt val som stod högst på listan. Känns bra!
Nu däremot ska jag plugga lite tyska, sen koka te, ta fram chokladpudding och glass, slå på en film och mysa med mamma!
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: isolde

Åh tack för kommentaren!

Visst är det så, tycker att de flesta spårar ur med allt smink och sånt. Bara dumt!

Jag hoppas att många läste texten och tog åt sig!

Desamma, super fin blogg Sofia! :)

kram ♥

2012-01-30 @ 19:56:50
URL: http://iisoldeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0