~ Du sa "jag kommer alltid att älska dig".

hejsan godingar!
Ledsen att det inte blev någon uppdatering igår, men det hände himla mycket..
Min nyårsafton blev katastrof, massa tjafs, tårar, raketer och kramar.
Hände en hel del jag inte tänker ta upp i bloggen eller nämna överhuvudtaget.
Sov ingenting alls under den natten, men löste allting igår, så mår så jäkla mycket bättre!
Idag blir det att åka till Karlstad och shoppa med familjen, ska införskaffa mig ett par nya svarta jeans och lite annat småplock. är ju trots allt nästan rik såhär efter jul..
nu ska jag få nåt i magen, sedan fixa mig och därpå åker vi till Karlstad.
see you, puss.

förra årets bästa händelse. love.
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0