~ That should be me, holding your hand.

hello sunshines!
Har inte haft någon ork att uppdatera de senaste dagarna. Som jag skrev i fredags har jag blivit sjuk, har legat till sängs de senaste dagarna med huvudvärk, 38-39 graders feber, halsont, snuva och slemhosta.  Inget vidare kan jag säga..
Blev ingen match för mig igår, blev istället att kika på EM-finalen på tv, vinst för Danmark.
Och dagen idag började med att jag vaknade med solen i ansiktet. Härligare finns inte, trodde för en sekund att det blivit sommar, sen såg jag snön på gatorna..
Nu ska jag plugga lite och sedan försöka vila lite, stannar troligen hemma imorgon också.
puss

sliten & sjuk.
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0