~ Från och med du.

hello sweeties!
Slingade underhåret rosa igår, syns knappt som tur är så inga bilder tyvärr.
Hade hyffsat kort dag iallafall, hade ganska slappa lektioner. Somnade dock på svenska lektionen, bravo.
Och nu under eftermiddagen har jag införskaffat mig en skinnjacka! Märket blev givetvis Jofama by Kenza.
Underbart snygg!
Kvällen däremot har spenderats med familjen framför tvn, somnade vid halv åtta och blev väckt vid elva. Har kollat på film och druckit honungsvatten sen dess. Har blivit genomförkyld över en dag.
Så det blir troligtvis ingen match för mig i helgen, jag som var så taggad.
puss & godnatt

weheartit
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0