~ Minuter blev till långa år.

hej godingar!
Dagen började med att jag försov mig, eller trodde att jag hade det iallafall. Stressade igenom hela morgonen och halvsprang till skolan vid tjugo över åtta och fick reda på att vi har sovmorgon och börjar inte försen tio över tio. Lite lagom surt..
Men nu får jag ju tid för lite annat, hade dock gärna sovit en extra timme.
Har lång dag idag och slutar vid kvart i fyra, ska även på möte ikväll angående handbollsgymnasiet så missar troligen handbollsmatchen på tv. Typiskt!
Hör av mig senare om jag får tid över, puss

dagens klädsel, drog på mig första bästa klädvalet, slappt. superseriös på bilderna också, eller?

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Aliannah

Va med och tävla om att bli dagens blogg. Gå in på min blogg och anmäl dig :D



http://aliannah.devote.se/

2012-01-22 @ 15:36:38
URL: http://aliannah.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0