~ Never look back.

Hejsan.
Har hänt en hel del på senaste tiden och mår inte på topp därav den kassa uppdateringen.
Men en kort sammanfattning av som hänt de senaste dagarna.
Skolan har dragit igång igen, och jag är redan skoltrött.
Varit i Karlstad med Emma & Nora och träffat Niclas, Gustav & Jonte. Och hade riktigt trevligt!
Och hade dessutom kort dag i skolan idag, vilket jag verkligen behövde. Slocknade så fort jag kom hem, och har nyligen fikat lite med mamma. Har som tur är sovmorgon imorgon och börjar inte försen 10.10.
Senare blir det träning också, efterlängtat.
puss

snälla någon, ta mig tillbaka till barndomen!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0