~ goodnight.

god kväll mina fina!
haft en himla bra dag, hade maskerad dag med klassen, blev the 80's style för min del.
blev sedan att spendera eftermiddagen med min jesper, blev lite fika, trix och fix med datorn, badmintonspel i solskenet och massa mys. åh, vad jag tycker om dig!
imorgon däremot blir det också en ganska slapp dag med massa gott, på morgonen blir det tårtbakning och under eftermiddagen blir det kak-kalas med tyskan, mums!
på torsdag väntas stundentfirande för min kära kusin i karlstad och på fredag blir det skolavslutning för min del med kalas både hemma och hos pojkvännen! bra vecka med andra ord.
puss

två gamla cam-bilder. why so serious?
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0