~ Ont om tid.

hej snyggingar!
Har knappt tid för bloggen längre, har fullt upp med vänner, pojkvännen, aktiviteter och även sista rycket i skolan.
Nu till helgen sätts däremot betygen och jag är klar med i princip allt, har endast en uppsats & en inlämnings uppgift kvar. Och så är det endast en vecka kvar i skolan med min underbara klass, sedan är det sommarlov, hur härligt som hellst!
Nu har jag nyligen börjat med uppsatsen som ska vara inlämnad idag, och ska även ner till stan strax på ansiktsbehandling, senare bär det nog av hem till pojkvännen för lite fredagsmys!
puss

tycker om dig goding!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0