~ 12:11

en lite sådär jättemycket överredigerad bild från mobilen..

hej godingar!
Tvingade mig till skolan förut för att få hjälp och hinna klart med tyska uppsatsen och kom hem för drygt en halvtimme sen.
Orkar inte med en stor förkylning till. Var ju sjuk för ungefär en månad sen, och nu blir jag super sjuk en gång till? Har iallafall feber, hosta, snuva, huvudvärk, ont i halsen och svettas just nu.
Så ska strax ta mig en dusch och sedan mysa ner mig i soffan med ett par tecknade filmer!
Har igentligen inte tid att vara sjuk, har nationella prov nästa vecka och jag kan ungefär ingenting, så borde igentligen vara med på lektionerna..
Och saknar dessutom redan mina goa vänner.
puss

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sofia, tack vare dig kan jag inte sluta lyssna på låten, life med ulrik munther, tusan tack.. xd

Kryaaa! <3

2012-03-08 @ 17:14:24
URL: http://cheratograd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0