~ It wasn't supposed to end like this.

hej mina goa!
Önskar att jag inte klev ur sängen idag. Det har verkligen inte varit min dag, det mesta har gått fel. Det var inte meningen att det skulle bli såhär.
Har känt mig helt borta hela dagen, det mesta har gått åt tårar & prat. Orkar inte med det här mer.
Måste bara säga till de som visat att dom finns där för mig, dom som ställt upp, jag skulle inte klara mig utan er.
Jag är ytterst tacksam att jag har er och att ni finns i mitt liv, ni är guld värda.
Nu ska jag plugga lite inför nationella provet imorgon, och även åka och handla med pappa!
puss

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0