~ När alla ljusen brunnit ut, och alla drömmarna har tagit slut, var finns du då?



hej alla fina!
Har varit en ganska tråkig men ändå bra onsdag, hade kortdag i skolan. Behövde verkligen få komma hem och vila lite. Skippar träning pga att jag har gått och blivit genomförkyld på bara någon dag så är superhes, har ont i halsen och hostar som tusan!
Hoppas definitivt jag inte blir sjuk nu när det är nationella prov nästa vecka.
Annars så flyter det på, finns mycket som kan bli bättre, men en del fel börjar rätta till sig och jag börjar äntligen se en vänding uppåt. :)
Nu däremot ska jag mysa ner mig i soffan med en hemmagjord milkshake och kika på säsångsstarten på Greys Anatomy! Hur mysigt?
puss
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0