~ 1 Maj

hej godingar!
Söndagen blev jättemysig hemma hos min goding, firade en vecka med käk på Kina resturangen dessutom, underbart!
Och valborg blev helt perfekt! Var på filmkväll med mina allra bästa vänner och hade galet kul.
Kilade sedan vidare ner till Statt och kikade på när pojkvännen spelade och därpå blev det en kvällpromenad hem till honom och sen skjuts hem av pappsen.
Idag däremot kom älsklingen hit vid ett då det blev massa mys och sedan bara slapp ute i solen. Hur härligt som hellst!
Behövde verkligen de här två dagarna ledigt, men imorgon blir det nationellt prov och kortdag i skolan.
puss

min ängel.
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0