~ don't stop believing.

god kväll!
Gårdagen spenderades hemma hos min favorit där det blev filmmys och grillning med hans familj! Hur mysigt som hellst!
Idag däremot har varit en riktigt jobbig dag. Gått med huvudvärk & grov mensvärk hela dagen.
Underlättade lite med att få se på en tråkig dansföreställning istället för lektion och sedan ha skolavslutningssångsövning.
Blev ingen träning idag med tanke på hur jag mått under dagen, och nu är det hemkunskapsplugg för fullt!
Under morgondagen kommer förhoppningsvis min nya mobil, och sedan blir det en rätt lång skoldag och därpå träffa älskling en sväng innan träningen!
puss

ge mig sommar!
Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0