~ Thursday.

hej godingar!
gårdagen var en riktig otursdag för min del! Tappade mobilen påväg till skolan så hela skärmen sprack, därpå ett nationellt prov som gick åt helvete, orientering på idrotten då jag ramlade och rispade pannan mot en pinne..
Sen blev det lite bättre när jag åkte hem till Jesper och var där hela eftermiddagen och drog sedan på fysträning i skogen som älsklingen även var med på. Haha, skoj att han faktist ville vara med och träna med laget!
Idag däremot var det långdag, rätt trögt. Men repningen på sista lektionen gick prima och det börjar gå riktigt bra.
Nu blir det massa plugg och sedan lägga mig tidigt då jag varit så oerhört trött idag. Somnade även på matte lektionen, bravo Sofia!
puss

weheartit

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0