~ Jag älskar dig mest på jorden.


Trots att du vet i princip allt om mig, trots att du ser alla mina fel och brister, så säger du ändå att jag är den vackraste personen du vet, den du älskar mest.
Med dig kan jag verkligen vara mig själv och veta att du älskar mig precis som jag är.
Hur många gånger har jag legat bredvid dig och vi har haft en konversation om ingenting alls och ändå så har det varit hur mysigt som hellst?
Hur många gånger har vi små tävlat om vem som får sista ordet sagt om vem som är snyggast av oss?
Hur många gånger har vi tittat på varandra och bara lett?
Hur många gånger har jag berättat för dig att jag är så fruktansvärt lycklig över att du är min?
De bästa stunderna i livet är när jag är med dig och får somna i din famn, dom stunderna gör livet värt att leva.

~ Love isn't finding someone to live with. It's finding someone you can't live without.

Även här gäller copyright, det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0